En riktigt god morgon!

Välkomna hit!

Vad roligt att ni är så många som hittat hit redan, känns superroligt! 😀 (4993 st under gårdagen enligt statisktiken)

Allt är ju inte riktigt i ordning ännu men jag tänkte att det får komma allt eftersom. Jag klurar på det bästa sättet för att lätt hitta till de gamla recepeten och det finns en hel del inlägg jag skulle vilja flytta över hit?

Vi får se hur det blir, någon kanske har ett smart tips?  

Men först: frukost!

Jag gör en repris på korvtornet men denna gången blir det också lite dijonmajonnaise på. Mumma!

18 responses to “En riktigt god morgon!

  1. Vill bara stämma in i hyllningskören. Din nya blogg är såå mycket finare:)! Underbart att slippa all reklam. Har inte hunnit läsa allt än, men det ska bli! Eloge till dig för att du svarar på alla kommentarer. Fattar inte hur du hinner!

    • Sommaren och hösten har varit sjukt uppbokad på alla sätt men nu har jag lite grepp på tillvaron igen och jag vill ju gärna att de som tar sig tid att skriva till mig också få lite av min tid tillbaka, inte mer än rättvist! ;D Kul att du gillar min nya blogg, det gör jag med:)

  2. Åh vilken fin och ljus och luftig blogg!
    Aptitlig är det rätta ordet tror jag!! Dina bilder är så fina och ditt korvtorn ska jag testa, ser jättegott ut! Nu har jag lagt dig bland mina favoriter, så jag lätt hittar tillbaka.
    Det här kändes inspirerande så lycka till nu!!

  3. Tänkt fråga dig om du vet om rödbetssallad är godkänt som lchf? Det innehåller socker men inget mjöl tror jag.. Kram 🙂

  4. Hej Anna, kul att du har flyttat bloggen den är väldigt mycket finare nu 😉 Såg precis din bok och har beställt!

    Började med LCHF för 2 veckor sedan och än så länge har jag inte märkt något med vikten, vad kan jag göra för fel (magen har däremot blivit väldigt mkt bättre)? Känns som att alla här ”rasar” i vikt direkt? Eller det kanske är för att de har mer att ta av än jag (väger 60 – vill ner till 55 iaf, 167 cm lång). Har du något tipps?

    Måste säga att du är en stor inspirationskälla, verkligen imponerande med en person som dig 🙂 Vad väger du nuförtiden?

    Många kramar/ Linnea

    • Hej! Tack för berömet! Ja, det är som du tänker: du har ju inte någon stor övervikt så det är inte konstigt att du inte rasar som jag gjorde med mina +60kilo extra. Prova att ta fram ett måttband istället, det är troligare att du ser det där först.

  5. Grattis till ny blogg och ffa till en jättefin hälsokokbok. Det här exet tänker jag behålla själv och får nu köpa ny julklappsbok, vilket jag gärna gör. Fundera gärna på uppföljning nån gång, det tror jag kommer att lyckas lika bra med tanke på alla läckra recept du har på din blogg.

  6. Väldigt fräsch och ”ren” sida. Jättefin! Ser fram emot att upptäcka den OCH njuta av dina alltid så vackert tagna bilder. Lycka till!

  7. Hej Anna! Jag behöver din hjälp…
    Vad kan jag ersätta halstabletter med? Eller är det ok att använda de sockerfria? Det är ett elände med halsont… Kram Anna

  8. Kul med flytt! Och så mycket finare det är här! 🙂 Nu ska jag se mig om litet. Hoppas du får en fin dag!

    Mvh

  9. Tack Anna för din otroligt inspirerande blogg!!!
    Har kört en vecka nu och sötsuget är HELT borta, fantastiskt! Dessutom har jag rasat 3 kg och är aldrig hungrig :o)

    Stor tack-kram till dig. Önskar dig och de dina en riktigt mysig jul!

Kommentera

