Reload

I dag fick jag den där morgonen jag saknade tidigare i veckan.

Jag vaknade först efter 8 när det kom en varm och glas liten femåring och väckte mig och sedan kom det lilla yrvädret ochså för lite morgonmys och bus. Vi har en helt ledig dag framför oss, härligt! Visst väntar lite städning idag men också lek med barnen allra först det här:

Kaffe och en fantastisk bok. Har ni inte läst Stieg Larsson SÅ GÖR DET! Punkt.

23 responses to “Reload

  1. äntligen lite bilder! jag har saknat det : D Hoppas på lite bilder på fröken själv snart 🙂

  2. Håller med Fjällmor! Åsa Larssons böcker är otroligt bra. Jag höll precis på att läsa Solstorm när Knutbydramat utspelade sig och det var en märklig känsla. Snacka om timing!

  3. jag håller också på att läsa den sista boken nu =)

  4. Hejsan. Vill bara titta in och önska dig o de dina en mysig helg. Du skriver inte så ofta just nu, men du ska veta att du är efterlängtad och glädjen är stor när du printat ner några rader.
    Vill du ha en riktig ”måbra” bok så bara MÅSTE du läsa Jonas Jonassons bok ”Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann” !

    • Tack snälla du! Skrivandet kommer i perioder, jag är säker på att det kommer en perid då ni tröttnar på mig för att jag skriver för ofta istället sedan. ;D Just nu har jag så fullt upp med livet utanför skärmen. Familjen, jobb, böcker och en och annan bok, vilket är rätt underbart i alla sin vanlighet! Stort tack för tipset på boken, ska kollas in!

  5. Hej Anna
    Jag fick ochså en lika härlig dag som dig med Albin 5 år hemma och storasyster på skolan. Vi bakade kladdkaka som är standard på fredagar- han vill bara slicka smeten…. Sen tog vi en sväng ut och en vännina kom med sina 2 barn. Till middag blev det Aburginmusaka- jätte gott. Nu vänta Lets Dance.
    Ha en fin kväll.
    Annica

  6. Jag sträckläste dem två första, suveränt bra. Men den sista nu kommer jag bara inte igenom. Har försökt flera gånger, men den är så seg. Men jag kanske bara behöver vila lite =)

  7. Jo, de är hemskt bra! Har du inte läst Twilight-serien, så kan jag rekommendera den. Även om jag mest/helst läser deckare, så var det skönt med lite annat – tonårskärleken… Det var så skönt att känna igen pirret igen (för en snart 40-åring)!

    • Jo, jag har läst, och älskat, serien! Jag gillar iofs fantasy men i det här fallet är genren inte intressant utan det är ju den där superhärliga kärlkeshistorien som överspelar allt! 😀

  8. De går inte att lägga ifrån sig.

    Hopplöst

    Hittat Åsa Larsson än…?

    Vilket språk!!!

    😀

  9. Ja verkligen!
    De är väldigt svåra att lägga ifrån sig på natten… 🙂

  10. Mys! 😀

    Sträckläste dem i somras. ^__^
    Blev helt fast och de gick ju så snabbt att läsa.

    Hoppas resten av din dag blir lika underbar som morgonen.

    Massor kram

Kommentera

