Min länklista

Sidor och bloggar om kost och hälsa:

Vägen från 137kg Min gamla blogg om viktresan

Sockersött Min gamla blogg med tårtor, kakor och annat skoj.

Sådana sidor som jag blir glad av:

Heja Abbe Med mer hjärta än någon annan

Jonas Peterson Fantastiska foton och likadana ord

Pickabook Världens bästa förlag

12 responses to “Min länklista

  1. Länken Vägeb från 137kg Min gamla blogg om viktresan leder till kolhydrater i fokus.

  2. Ja inspiration är viktig. Din tillhör mina favvisar. Vill bara berätta att jag tagit mitt första delmål om 5 kg. Nu har jag gått ner 18 kg. Ska fundera över var mitt nästa mål blir…. Tror på ytterligare fem kilo. Japp det säger vi. Fem kg. Till när? Sätter ingen sluttid utan fortsätter trumma på. Framåt. Nedåt. Med högt huvud och klar skalle.

  3. Låter bra Anna ; )

  4. Hhahahah självska jag göraen bloggsom heter till 100 kg !Hemskt!när man stårpåvågen.

  5. Oj oj oj! Nu missade du ju något väldigt vässentligt här…karlsworkout.se😉

    Finns kul läsning för alla som gillar träning och kost!

  6. utöver dina tips finns det en MÄNGD riktigt bra bloggare som fokuserar på LCHF och liknande kost och som sprider energi och glädje och massor av recept.

    däremot vet jag inte hur mycket aktiv hälsa det är i ”kost och hälsa”-bloggarna… för mig är hälsa mer än mat.

Kommentera

