Mera färg

Inspirerad av vardagsrumsväggen införde jag ännu lite mer färg i badrummet.

Otroligt smidigt med schampo och balsam i pumpflaska!

16 responses to “Mera färg

  1. Jättefint. Det gäller att inte ta fel:-) Något jag skulle göra eftersom jag är så disträ:-)

  2. Vad läckert!!! Och vilken smart idé med pumpflaskor..

  3. Snyggt, matcha med handdukar i dom färgerna och ljus så har man gjort om hela badrummet!

  4. Härligt med färg!
    Jag letar också tapeter, dem du visar är jätte fina, särskilt den randiga!

    Jag letar efter något i svart vit mönstrad…
    Spännande att följa!

  5. Jo jag har din kokbok 😀 men ibland kräver nöden ”färdiglagat” :S Tack för tipsen, är själv kass på att komma på egna saker! 😀

  6. Fina! En liten fråga! Vad skulle man kunna piffa upp en sån där köpes ost-och broccolisoppa med? Ibland tycker jag att det är smidigt att köpa matlådor men den är ju lite trist i smaken och så tycker jag att det saknas nåt i köttväg – har du nåt tips?

  7. Oj vilka härliga.!

  8. Vad fina, vilken färgklick!! Var har du köpt dom? Kram Jeanette, en mkt trogen läsare.

Kommentera

