Godis av en helt annan sort

Det här är ren magi i fotoform:

Jonas Peterson är världens bästa bröllopsfotograf. Odiskusstabelt.

Det Abbepappan gör med sina ord, gör Jonas med sina bilder. De skildar kärlek i sina finaste former och jag blir alltid lika ändainisjälenglad av att besöka deras sidor. Låt er smittas ni med!

6 responses to “Godis av en helt annan sort

  1. Abbepappan värmer alltid

  2. Kan inte annat än att hålla med… WOW vilka bilder! En sån bok hade jag gärna haft (om jag haft gift mig på det sättet).

  3. …och förlåt att jag stalkar dig nu,men OMG vilka (bröllops) bilder! Ooooo…

  4. Åhå, man tackar för tipsen! 🙂 *klickar mig vidare* (På tal om lingon förresten; vilka kalasfina tapeter ni valt! )
    Allt gott!

Kommentera

