Det värmer en moders hjärta

Efter lite gråt och tandagnisslan från övervåningen hör jag plötsligt treåringen säga:

-Jag älkar dig Tella, och hon svarar.

-Åhh, lillebror, jag älskar dig också!

Plötsligt smakade morgonkaffet extra gott och jag blev påmind om varför jag är en otroligt lyckligt lottad människa.

13 responses to “Det värmer en moders hjärta

  1. Goa och härliga föräldrar ger goa & härliga barn 🙂

  2. Men ååååhhhh!!! Saknar mina söta små! Krama dem från mig!

  3. Nah, vad gulligt! Ge barnen en kram…

  4. Underbart att höra! Jag är blivande tvåbarnsmor och hoppas verkligen det blir syskonkärlek mellan mina! Mellan kivandet… 😉

  5. Detta är ett sånt där litet guldkorn som kan rädda resten av dagen!
    Hur sött som helst!

  6. Du måste vara en fantastisk mamma! Barn gör ju som de vuxna gör!
    Jag får en liten tår i ögat av lycka!

  7. Åh vad underbart 🙂

Kommentera

