Sovmorgon men nu börjar dagen

Jag fick sova ända till halv åtta, tack för det mina underbara ungar!

Det må vara en ledig dag men det är dags att dra fram gräsklipparen innan regnet… *tittar ut* nähä, det var för sent, men det finns roligare saker att göra inne iofs. Jag har en tårta att göra, den första på länge som jag verkligen ser fram emot. Fria händer inom ett tema är ju superroligt och dessutom är det till en väldigt härlig människa, det sätter snurr på inspitrationen.

Lovar att ni ska få se när det är klart men det dröjer lite, ska bara börja med dekorationerna idag. Måste ta en sväng till Tårtdecor först bara och fylla på förråden. Livsfarligt för plånboken men ruskigt roligt för själen!

Nu plingar äggen, ha en skön dag!

2 responses to “Sovmorgon men nu börjar dagen

  1. Läste lite längre ”ner” om att försöka rocka rockring, det har jag också testat här hemma i vår efter att nioåringen går ner och upp på knä med rockringen i full action….ha ha….undrar om man kan träna upp kunskapen igen?
    Trevlig blogg!
    Camilla

  2. åh, väntar på bilder!!

Kommentera

