Till Jenny

De skönaste healsen jag någon stått i!

15 responses to “Till Jenny

  1. Absolut dom hade jag mer än gärna gett mig själv. Måste till en butik först :), hittade dom inte på nätet nämligen…….

    Du får absolut länka till mig om du vill !! Ha en jättebra midsommar. Kramar till er alla

  2. Men shit va snygga – dom vill jag också ha 🙂 !!!

  3. Mia Gustafsson

    snyyyyygt! Näh du Anna, en kvinna kan aldrig få för många par skor eller för mycket garderobplats, det är en sanning som män inte förstår sig på – något kromosom som saknas kanske?
    Jobbar konsekvent i klackar numera, kan inte förstå hur jag kan ha gått i jympadojor jämnt innan!

    • Hahaha, ja så måste de vara. Stackars män som aldrig kommer få känna den där ilningen som går genom kroppen när man hittar ett par perfekta skor? 😉 Härligt att tassarna gillar klackart numera! 😀

  4. Dom är helt FAB! 🙂

  5. Guu så fiina!!!!

    Priset då … Vågar man fråga… 😉

    Kram L

    • Haha, ja det tror jag. Strax under 800:- kostade dem. Det kan jag normalt tycka är helt ok för ett par skor i skinn och det är löjligt billigt för ett par SKÖNA skor med 10cm klack, för det brukar ju vara en rätt omöjlig kombo… 😉

  6. Tack Anna :)! Jag ääälskar skor, dessa är ju stencoola!

    Min man tycker att det räcker med drygt 30 par sommarskor, vi är inte helt överens kan jag väl säga ;).

  7. Riktigt snygga. Får man fråga vart du har köpt dom ?

  8. Snygga!! Men hur länge orkar man stå i dem?! Jag är impad av de som orkar en hel dag….

Kommentera

