Tacksamhet

Jag är verkligen sjukt lyckligt lottad.
Min man är den mest omtänksamma, kärleksfulla, varma person jag någonsin träffat och han är helt galen i just mig. Våra barn är friska, trygga och lyckliga, vi har tak över våra huvuden och mat på vårt bord. Livet behandlar mig väl och jag ska göra mitt bästa för att hand om de gåvor som tilldelats mig.

6 responses to “Tacksamhet

  1. Behåll den känslan länge och det finns inte en höststorm, inte en sur busschaufför, inte en dratta-på-rumpan-vinterdag du inte klarar av 😉

  2. Hej Anna! Jag ville bara tacka för dina fina tips och råd, wow vilken inspirerande blogg! Tack vare din blogg har jag själv tagit några stapplande steg från mitt eget sockerberoende. Nä inte stapplande egentligen, jag bara bestämde mig och det här känns så nytt, så spännande och allt smakar ju så gott!
    Jag lär återkomma till din sida ofta för mer inspiration!

  3. Underbart fina tankar/ord såhär framåt natten sommaren 2010. Tack för en fin blogg, Anna!

Kommentera

