En oerhört vanlig dag och ändå alldeles speciell

I morse när jag vaknade så hade jag en riktigt skön känsla i kroppen, som om att allt som tidigare kännts omöjligt plötsligt fanns inom räckhåll.

Så här i kvällningen så måste jag erkänna att dagen har varit oerhört normaliserad. Inget som helst extraodrinärt har hänt men att vakna med glädja i hjärtat är inte att förakta och det har ändå följt med mig idag. Små skutt av lycka över att ha möjligheter framför mig oavsett vad som finns bakom mig. Inte illa för en torsdag.

12 responses to “En oerhört vanlig dag och ändå alldeles speciell

  1. den känslan har jag idag… konstigt! man vakanr o blir överlycklig över allt man har, allt man kan göra o alla sina möjligeheter!

  2. Men så härligt! Känner igen känslan och det är underbart att känna så. 🙂

  3. Vilken härlig känsla!

  4. Låter härligt med ett sådant uppvaknande och en så positiv inställning till livet. Trevlig helg!
    Kram Eva

  5. Det är en skön känsla som man får ta fram när det känns mörkt andra dagar.
    Just nu skulle jag behöva höra ett glädjande besked, hoppas jag får det i morgon. Trots orolig väntan så har min dag slutat bra.
    Mamma Mia

    Ps hur gick det med sommarjackan?

  6. Förstår dig precis – det är en sådan härlig känsla att vakna med.
    Allt gott till dig/Fin fredag och Trevlig helg!

Kommentera

