Ännu en god morgon!

Vaknade lika pigg idag!

Kaffesugen men totalt ohungrig, lite tråkigt, jag älskar att äta frukost, helt klart dagens bästa mål. I normala fall hade jag gärna väntat in hungern men jag och underbara barnen ska strax börja våran lediga fredag hos tandläkaren så en stekt lunchkorv (82% kött) fick samsas med kaffeskvalpet i magen.

Maken har kvällplaner men ogräsrensning, häckklippning, matlagning, träning, tjejpysslande och massor av mys med barnen står på mitt gräsänka schema idag och jag ser verkligen fram mot en kväll i mitt eget sällskap när kidsen har somnat.

Tänker mig ett glas rött, en stund på facebook och  att hinna läsa ikapp mig på alla mina favoritbloggar:

Hejja Abbe

Kostdoktorn

Fjällmor

Life by meee

Lifezone

Galaxer i mina målarbraxer

…och ett gäng till, ordnar länkar senare. Under tiden kanske ni vill vara vänliga och tipsa mig om era favoritbloggar?!

Ha en kalasfredag!

13 responses to “Ännu en god morgon!

  1. men nu rodnar jag juh..

    tack snälla söta!

  2. Bloggen Fyra årstider tycker jag du ska spana in. Så mycket klokhet och såååå mycket varckra bilder. Sedan är ju Martin Melins pappablogg kanon med. Där kan vi snacka mästerfotograf!

  3. Anna Halléns blogg
    Birgitta Höglunds (mat)
    din =)

  4. Mmm låter som en härlig dag du har framför dig – du och lifezone är mina kolhydratsrestriktivafavoriter 🙂

  5. God Morgon 🙂 När det gäller kost så tycker jag att http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6827700 är bra, en jätteduktig ung tjej som är en stor inspiriation för alla unga som kämpar med vikten.

  6. Finns bara EN länk… nämligen Din :-). //Jag som fortfarnade hoppas att jag skall få samma lust, pigghet, och motivation som du har/haft.

    • Tsss, du smickrar mig! 😉 Om jag kunde fånga lite motivation på burk hade jag med glädje skickat den till dig. Tills dess får du på påminna dig om vad du får i utbyte mot det du väljer bort.

Kommentera

