Regndans

Det spööörenar utanför mitt fönster och jag får jobba mot instinkten att springa ut och vända upp mitt ansikte mot det och dansa loss. Tanken på hur kunderna kommer se på mig när jag kommer till jobbet med mitt skandinaviska hår på ända och mascaran rinnande nedför kinderna hindrar mig dock. Fast kanske, kanske skulle de bortse från det när de ser mitt barnligt lyckliga leende? Nåja, det får testas en annan dag. Idag tänkte jag vara vuxen hela dagen. (Vi får se hur det går med den saken. )

En låt för dagen:

Katrina & The Waves – Walking On Sunshine

För den intresserade kan jag berätta att när jag och min man gifte oss så gick (dansade) vi ut ut kyrkan till den här låten. Härligt minne!

2 responses to “Regndans

  1. Den är underbar, riktigt kul! Riktigt så mycket dansade inte jag men jag hade väldigt svårt att stå still vid altaret när min bästa vän drog igång låten! 😀

  2. På samma tema kan jag tipsa om den här filmen på youtube. Man blir glad!

    Ha det bäst!

Kommentera

