Lite roligt…

…är det ändå att min gamla blogg fortfarande är så välbesökt trots att den inte är uppdaterad sedan 2009-12-05. Kikade in när jag letade varmsrättsrecepten och ser att jag haft 4783 besök den här månadsperioden och den ligger just nu på 15:e plats på de Metrobloggens topplista. Liksom lite roligt, jag tackar!

2 responses to “Lite roligt…

  1. Men din gamla blogg är såååå inspirerande. Det var den som gjorde att jag startade min LCHF resa, och som har gett även mej resultat. Tack ! Du har inspirerat massor av människor.

  2. Jag har varit in på den gamla bloggen ibland när jag letat efter recept som du bloggat om där. 🙂

Kommentera

