It’s aaaliveee!

It being me.
Äh, så farligt har det ändå inte varit, tycker att jag återhämtar mig snabbare numera och att jag inte blir lika sjuk. Om det har med kosten eller med alla småbaciller som barnen drar med hem som tränat upp försvaret att göra, det vet jag inte? Oavsett är det rätt skönt, har ont i halsen fortfarande bara.
Nu sitter jag på tåget på väg hem till min härliga (men tydligen lite vilda) familj (om jag tolkar makens sms rätt)
Ha en skön kväll vänner!

3 responses to “It’s aaaliveee!

  1. Välkommen tillbaka!

Kommentera

