Ännu mera musik!

Nu är det min tur att dela med mig lite.
”Now dig this” med The Creeps från 1988 är ett rrruggigt ösigt album! (om man inte är allergisk mot Hammondorgel dvs.)

Lite mer lättlyssnad är Siriouslessness. ”Give it to me” är en given favorit rakt igenom. ”Beam me up” kanske en smula oanständig men oemotståndlig.

Någon som håller med? Något Hellströmfan som ogillar kanske? 😉

7 responses to “Ännu mera musik!

  1. Ohhh, nostalgitripp! Oh, I like it 😉 Mkt bra musik.

  2. Tack för du påminde mig om the creeps.. älskade dom! och SMASH!!

    minns du?

    jag tillhörde dom som älskade smash men det var lite en älska/hata serie var det inte?!

  3. Creeps!

    HUR har jag kunnat tappa..?

    Tack snälla för påminnelsen – här ska ösas!!!

    😀

  4. Haha..Jag gillar det mesta, ska lyssna när jag kommer hem.
    Musik som når långt in i hjärtat blir kvar för mig:-)

    ”Jag hatar att jag älskar dej och jag älskar dej så mycket att jag hatar mej”

Kommentera

