Wihoo!

En av de roligaste saker som finns:


Syr in ett par byxor så här på morgonkvisten.

16 responses to “Wihoo!

  1. Hej!

    Är ofta inne och läser din blogg. Och blir så inspirerar av resa som du har gjort.
    Jag fick för ca 1,5 månad sen veta att jag har fått diabetes typ 2(hittills inte behövt ta någon medicin) och efter de fick jag en spark där bak, för att gå ner i vikt (ca 35 kg). Jag började därför att äta enligt LCHF och har hittills lyckats gå ner 8 kg och mitt höga blodtryck som jag hade har gått ner till 120/80. De är en sån underbar känsla när kläderna bara blir större. Tack för en bra och intressant blogg.
    / Emma

  2. Grattis!
    Du och din blogg är suverän.
    Själv kan jag känna, framför allt när det gäller jeans utan stretsch, att man kan ha sina gamla trots att man gått ner åtskilliga kilon… Det får mig att undra hur sjutton man fick på sig dem förut? :S

  3. Härligt! Grattis!
    Själv är jag rätt slö på att sy in – tycker myskänslan med att äntligen gå med för stora byxor är rätt hög! *s* Fast bara hemma dock!

  4. Grattis! Vad roligt.
    Jag är inne på dag 3 på min viktresa. Har stöda av kollegor på arbetet som äter efter LCHF. Det var genom dem som jag hittade till din blogg.
    Jag hoppas på att gå ner ca 25-30 kilo.

  5. Kul!!
    Går du fortfarande mer i vikt eller är kroppen som omformar sig?
    Själv tänker jag snart att hoppa in i garderoben och plocka ur kläder som blivit för stora (-20kg). Dock har jag svårt för att göra mig av med dem då jag tänker att de kommer väl till pass om jag inte klarar av att hålla min nya vikt. Lätt att tänka så efter ett 30-års jojo-bantning!!

  6. oj så skoj!

    Grattis!

    😀

  7. Underbart. Det blir som att få ett par nya byxor!
    Mamma Mia

  8. Läste nyligen DIN bok och jag är FULL AV BEUNDRAN INFÖR DIG!!!!! Vilken vikt-resa du gjort!!!! Har du gått ytterligare ner i vikt sen du skrev boken? Jag är i startgroparna för LCHF! Har ett antal kilon att ta bort!

  9. Vad underbart 😀 Jag längtar efter den dan när jag får sy in mina byxor 😀

  10. Det måste kännas underbart! Efter snart två år med LCHF så har jag ännu inte fått uppleva detta, tyvärr. Men det ha visat sig ha medicinska orsaker så nu när jag tar medicin så kanske även min symaskin kan komma fram snart.

  11. GRATTIS!!
    Vilken fantastisk känsla!

Kommentera

