Han känner mig så väl

14 responses to “Han känner mig så väl

  1. En liten gest i vardagen utan någon speciell anledning, mer än att glädja, betyder så mycket! 🙂

  2. Fin bild. 🙂
    Varför har du inte länkar till dina gamla blogg. Eller är jag blind? Man kan hitta där mycket fint som du inte har här.

  3. Jättegulligt med såna små gester i vardagslivet!

  4. Hallå! I höstas påbörjade jag en topplista med Sveriges alla hälsobloggar. Nu närmar vi oss 600 st men där är fortfarande en hel del som saknas. Eftersom du skriver om hälsa så vore det kul om du ville vara med 🙂 http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

  5. Så ska det gå till.

  6. Vad mysigt 🙂 tänk vad lite som kan förgylla en hel dag 🙂

  7. Hej Anna,

    måste bara säga att jag blev så förvånad när jag köpte linsvätska häromdagen och du stod bakom kassan. Hade tänkt säga nått, men blev så paff 🙂

    Det var via din gamla blogg jag fick upp ögonen för LCHF och i idag väger jag nästan 17 kilo mindre än för 10 månader sen.
    Tack för all inspiration!

    Hoppas du får en skön helg!

  8. Vilken fin man du har!

    En sådan enkel ”liten” sak kan förgylla en hel dag. 🙂

  9. Mmmm tänk att få vakna till en sån liten lapp!!!

  10. Vad gulligt!

Kommentera

