Tack för erat deltagande

Det är så fint att ni tar er tid att skriva en liten rad! Tack snälla!

Mina tankar går dock till min mor. Jag vill inte ens tänka tanken på att jag en dag kanske är i hennes sits om inte livet vill annorlunda.

Mams, jag skickar vidare all kärlek och omtanke till dig, du behöver den mer än jag idag. Älskar dig i massor!

4 responses to “Tack för erat deltagande

  1. Hej Anna
    Jag har länkat till dig från min blogg idag. Jag gjorde lövbiffpanna men med fläskfile i stället. Hoppas att du har haft en bra helg trots förlusten av mormor. Kram från Mamma Mia

    • Tack!
      Gott! Jag tycker det är så roligt när recepten vidareutecklas!:D det är så ju så lätt att man fastnar i det gamla invanda själv så jag tycker att det är kanon att få tips!

  2. Hej! Beklagar förlusten av din mormor.

    Jag har en fråga: Äter du någon blandning mellan LCHF och GI?
    Om du har tid, berätta vad du åt under början av din vikminskning.

    MVH Anna

    • Hej och tack så mycket.
      Ja, jag ligger någonstans mittemellan. Mer kolhydrater än gemene LCHF-are men betydligt mindre och av bättre sorter än de flesta gi-are.
      Jag äter nu som då. Mycket protein, bra fetter och grönsaker, kika in på recepten! 😀

Kommentera

