Oookey…

20110408-165142.jpg
Det sitter ett dockhuvud på dragkroken… Man tar ju inte fel V50 på ica parkeringen iaf!

9 responses to “Oookey…

  1. haha, jag har sett bilen med! Creazy

  2. Vi har en här i byn där jag bor som har stora pungkulor på sin krok.
    Vet inte vilket som är värst:)))

  3. En liten annorlunda dragkopps hätta kan man ju säga!
    Hoppas du har en skön dag i det härliga vädret.
    Kramis Mamma Mia

    • Jo, minst sagt…
      Jag har haft en löjligt härlig dag i solen! Har varit ute och grejat i trädgården nästan hela dagen, avslutade med att sippa kaffe med slutna ögon på altanen. Härligt! Du har också haft en go dag hoppas jag? 😀

  4. GAAAHH!!! Du har dödat en docka???!!?? 😀

  5. För er som inte börjat med platespotting (heter det så?) så har ni 001 på volvon. Det kan säkert finnas regler att man inte får räkna in nummer på bilder och så. Ni som inte fattar vad jag menar ska nog strunta i det, för det kan bli jobbigt. Ska själv ha 091 efter två år.

Kommentera

