Goa gympadojjor

Något fantastiskt hände mig i helgen. Jag har provat så många gympadojjor att jag tappat räkningen men få har varit särskilt sköna men så stoppade jag tassarna i dessa…

20110614-085430.jpg
Jag svär, för första gången i mitt liv tror jag på att det bor en löpare i mig! Tassar omkring som på moln och kan knappt vänta tills i kväll när jag får testa dem ordentligt på gymet! Ja, jag köpte ju gymkort också när jag ändå var i spenderartagen.
Gymet blir aldrig så bra som på sommaren, det är praktiskt taget tomt och på semestern får man ju äntligen den där tiden man alltid tycker sig sakna att lägga på sig själv!

7 responses to “Goa gympadojjor

  1. Vad är det för modell?

  2. Hej!
    Kul att du hittat löparen i dig! Finns inget bättre än att springa, när man väl kommer igång .-). Jag är en riktig ”periodare” när det gäller att springa. Håller med om gymmet, förresten, har inte varit på ”mitt” gym på hela våren -bara betalat…. Men nu, nu är det ju perfekt! Är där 2-3 gånger i veckan, och ingen trängsel alls! Önskar dig en trevlig träningssommar!

  3. Lycka till i gymmet eller på skogsvägarna eller var du ger dig ut!

  4. Snygga skor!! Mina är ganska OK de med men de får räcka att promenera i, jag har för dålig kondition för att orka springa. Ha en trevlig träningskväll. Kram/ Inger.

  5. Vad är det för sko? Vad kostar de?

  6. Åsså är de ju alldeles snygga också :)!

Kommentera

