Jag har pausat lite

Semestrar, jobbar och försöker leva lite. Snart kommer det lite nya recept i bloggen jag lovar!

6 responses to “Jag har pausat lite

  1. Hej!
    Helt klart ok med en bloggpaus 😀
    Jag undrar om du skulle vilja berätta lite om hur dina barn äter, kolhydrater, fett osv??!!
    Vore intressant att veta hur andra tänker då jag själv funderar en del på kosten vad gäller barnen.

    • Jag ger dem vanlig husmanskost, gjord med smör och grädde men har ändrat lite fördelningen mot förr. Om de får spaghetti och köttfärsås så får de köttfärssås med spaghetti. Oftast äter de dock samma tillbehör som jag, dvs inte så kolhydratrika eller långsamma sådana. De får lördagsgodis men inga enorma mänger. Jag känner att om basen är bra så fixar dom det. Det är dock uppenbart att barnen är olika känsliga för socker så det tas i beräknande med.

  2. Det är väl självklart helt ok att pausa bloggskrivandet lite då och då!
    Men jag ska erkänna att jag ser fram emot dina inlägg! 😉 Kul med lite nya recept.

  3. Klart man får ha paus, väntar så gärna 🙂

Kommentera

