Det här blir en fin dag

Solsken, glada ungar, gott om tid, toppad med hur jag bakom ryggen hör hur sjuåringen säger:
-Jag gillar min mamma, hon är världens bästa, till sina klasskompisar när jag går.
Japp, det här blir en fin dag. Hur kan den bli något annat när hjärtat redan är så stort?

7 responses to “Det här blir en fin dag

  1. Ååååå vad härligt!

  2. Åh, vad underbart!
    Jag började gråta när jag läste det!

  3. Vilken fin komplimang, jag förstår att den gjorde din dag! 🙂

  4. Vilken gullig kommentar från din lilla dotter. Sådant värmer ett modershjärta…lääänge 😉

    Kram Eva

  5. Vad underbart!!!
    Min lille fyraåring har sagt ”Jag älskar dej mamma!” varje dag när jag har hämtat honom hos dagmamman!
    Sånt värmer länge!
    Tack för en bra blogg och så håller jag även på att läsa din bok, väldigt inspirerande!

  6. Helt klart en underbar morgon!!!

Kommentera

