Jahaja

Jag har verkligen inga problem med vegetarisk kost men vi får väl hoppas att allt är närproducerat och ekologiskt åtminstone när det serveras under just den förevändningen?

20110913-091810.jpg

3 responses to “Jahaja

  1. hej! ny sida för mig den här – så spännande 🙂
    här måste jag hänga framöver.
    jag kämpar själv just nu med en viktresa – mitt livs viktigaste…
    29 kilo – 25.5 – kvar till jul. har just startat med pw och stavar sedan två veckor.
    kram från dalsland//

  2. Bara grönt och inget mättande – eh… fett?! Hur tänkte de då?

Kommentera

