Gåbortfika

Ja, det är galet mycket inte LCHF men kul! Och mig stör det inte att jag inte kan äta det själv. Eller vänta!? Borde det där inte vara ganska proteinrikt..? 😉
Ha en go lördag, nu går jag på Halloweenfest!

20111105-154142.jpg

7 responses to “Gåbortfika

  1. Jaha, marsipan, så synd, annars hade det ju varit väldigt mycket LCHF. 😉

  2. helt otroliga men vad är det gjorda av – marispan?

  3. Såna fingrar hade vi på jobbet förra veckan. Äckliga men goda – om du förstår hur jag menar.

  4. Oj jag törs knappt titta på bilden (:

  5. Fantastiskt fina! Och läskiga. 🙂 Men jag skulle inte våga äta dem. Ha så kul på festen.

Kommentera

