…och eftersom jag känner mig frikostig Malin

AWOLNATION – Sail

Det här tipset förtjänar också en bok, Malin Fröberg

Maila mig din adress och vilken av dem du helst vill ha!

AWOLNATION – Guilty Filthy Soul

AWOLNATION – Burn It Down

Riktigt, riktigt skönt! 😀

4 responses to “…och eftersom jag känner mig frikostig Malin

  1. Förra veckan blev jag klar med en sajt som listar inägg från LCHF-bloggar, YouTube och samtliga tidningar. Vore kul om du ville ta en titt om jag har glömt någon viktig blogg:

    LCHFbloggar.se

  2. På tal om musiktips. När jag började följa din blogg för ett par år sedan skrev du om Michael Bublé och låten Feelin good. Jag lyssnade på den och fastnade för honom, har nu en lång spellista i Spotify med bara hans låtar och den lyssnar vi på nästan varje helg. Jättemysig att ha som litet bakgrundsmusik till en god middag. Ja, förall del, man kan kräma på också, i alla fall till vissa låtar. Det bästa av allt. Idag har jag köpt biljetter till hans konsert i Globen 18 april – parkett, andra rad. Du får tillbaks det musiktipset av mig, för han håller än! Tack för att du fick mig att lyssna på honom!

Kommentera

