Baka liten kaka

Idag ska jag göra tårta, den första på evigheter av det här slaget och trots att jag känner pressen så ska det bli superkul! Jag måste säga att jag blev väldigt förvånad, stolt och lite skraj när en amerikans tidning kontaktade mig och vill att jag ska göra en tårta för dem. Temat är givet, resten är upp till mig, phu! The pressure is on…
Jaja, gillar dom den inte så kommer den väl helt enkelt inte med i magasinet. Men det hade ju varit himla kul så wish me luck!? 😀

20111207-153304.jpg

7 responses to “Baka liten kaka

  1. Lycka till! Med tanke på hur dina tidigare tårtor ser ut så borde det inte vara något problem för dig att komma med i tidningen!

  2. Det kommer du klara galant 🙂 Stort lycka till….och du….glöm inte visa oss resultatet 😉

  3. Carina Lennartsson

    Åååå vad kul, väntar med spänning på resultatet.

  4. Vad kul! Klart jag önskar dig lycka till 🙂

  5. Oj, vad roligt men självklart lite nervöst. Berätta gärna mer om hela processen – val av kaka, provbakningar, tidningsartikeln på din blogg. Vore jätteintressant att läsa. Tack för en bra blogg i övrigt. Hälsningar Kicki

  6. Jättemycket lycka till önskar jag dig

Kommentera

