Jag gillar ägg

Massor!

De är ett sådant vansinnigt komplett livsmedel, nyttigt, fullt av bra energi, mättande och framför allt så gör de mig nöjd! Fast alla dagar älskar jag dem inte och då hjälper det att äta lite med ögat också…

 

5 responses to “Jag gillar ägg

  1. Hej du verkar ju gilla ägg. Kolla in detta ->http://www.facebook.com/folkmasterskapen kul om lite unga tjejer skulle vara med nästa år. Spana in det. Du är verkligen jätte inspirerande!

  2. Ägg är så gott! Du är tuff som hänger i och bloggar och tipsar oss. Jag har varit borta men är tillbaks med min blogg om sockerfritt igen, välkommen förbi.

  3. En hjärtlig måltid!
    Mamma Mia

Kommentera

