Är det fel av mig..

… Att längta lite till det är ok med ett glas sådant här igen?

20120614-220324.jpg
Och till det ett gäng krämiga dessertostar på fröknäcke… Aja, jag överlever, var sak har sin tid.

7 responses to “Är det fel av mig..

  1. Du kan alltid lukta lite på korken så länge😉

    • Suck, ja, så får det bli! Alkoholfritt rött är ju tyvärr en styggelse! Hu!

      • Om du tycker om öl kan jag ju iofs rekommendera Carlsbergs eller San Miguel’s alkofria variant. Riktigt goda när de är kylda ordentligt. Gärna så kalla att när man öppnar dem, fryser ölen p.g.a. tryckändringen. Mums🙂

      • Öl är fantatsiskt gott! Jag är en Ale-fantast i små mängder. Det är mitt unnarmiggodis vid väl valda (ogravida) tillfällden. Nu har jag hittat Erdinger och störtebecker på Ica, helt ok, lite roligare till finmaten än bubbelvatten varje gång.

  2. Nepp, helt okej att längta efter men precis som du sa var sak har sin tid.
    Själv så längtar jag efter salami, parmaskinka, mögelostar & ett gott glas rött.

  3. =) Låter som rätt trevlig matlängtan. Snart så.🙂

Kommentera

