Tack ni fina!

Så himla roligt att läsa alla ”välkommen tillbaka”!
Det känns helt rätt, jag vill att ni ska ha tillgång till min resa och mina recept gratis. Det är klart, vill ni köpa mina böcker så är det förstås varmt välkommet, vore tjänstefel av mig annars, men bloggen och friheten att söka den information du behöver i den vill jag ska vara fri!

Mitt fokus just nu ligger förstås på den kommande nya familjemedlemmen men det kommer ett och annat recept då och då, det lovar jag! Om inte annat så kommer jag behöva dem själv efter bebis behagat ankomma..!😉

Kram på er!

11 responses to “Tack ni fina!

  1. Marie Karlsson

    KUL och bra att du ar tillbaka! och med en liten pa vag…Lycka Till!!!
    Kramar fran en trogen Blogglasare!

  2. Hur tycker du att det funkar att äta LCHF under graviditeten? Jag har varit inställd på att försöka undvika kolhydrater i större mängder men kroppen tycker annorlunda.

  3. Hihi! Vilken underbar liten nyhet! Stort grattis till er alla till den kommande tillökningen! Hoppas det går bra! Är det snart?!

    Och åter igen, så kul att du är tillbaka här!!

    Somamrkramar

  4. Hej kära du! Härligt att du är tillbaka. Jag har verkligen saknat dig och din sockerfria väg. Jag har inte följt dig på LCHF-klubben utan endast här och i din gamla blogg. Din gamla blogg går jag fortfarande in på ibland och jag har även båda dina underbara böcker. Jag är själv sockerfri sen lite mer än ett år tillbaka och din blogg var bl.a. det som hjälpte mig att äntligen ta steget och våga börja ett nytt sockerfritt liv och jag mår verkligen toppen. Tack för att du tänkt om och har börjat skriva i denna blogg igen. Kram Soli på Sockerfri och fri

  5. Välkommen åter! Ser fram emot nya recept. När ska det bli tillökning?

  6. Ja, du är verkligen varmt välkommen tillbaka🙂 Stort grattis till nya familjemedlemmen också🙂 Inget är som väntans tider… det är helt underbart!

Kommentera

