Kärlek*2

Jag älskar den här bilden på min bästa och mig! (tack Lotta!)

20120707-113903.jpg
En annan bild som är full av kärlek:

20120707-114009.jpg
Nu har jag ytterligare ett alternativ till vad som gömmer sig i min mage, bebis, känguru eller badboll… Fast jag måste ju medge att det är väldigt praktiskt att ha med sig ett avställningsbord vart man än går…

4 responses to “Kärlek*2

  1. Åh, så fin mage, Anna!

    Så härligt att titta in hos dig, har inte gjort det på länge. Ditt fina krypin andas harmoni och lycka, och som utomstående och helt främmande är det så underbart att kika in här och få sig en glädjedos!

    Varmt lycka till med den ”lille ny”!

  2. Superfina bilder😀

  3. Fin mage! Hur upplever du denna graviditet jämfört med dina tidigare då du inte åt lchf? Tex illamående, viktuppgång, halsbränna osv.

    • Jättestor mage!😉 Hm, jag har fortfarande kontroll på vad och hur mycket jag äter tillskillnad från de andra men har gått upp en hel del ändå. Kan skylla ett helt gäng kilon på vätska dock, där är det ingen skillnad mot tidigare graviditeten tyvärr. Är galet svullen men det försvinner ju tack och lov snabbt efteråt. Jag är en av de lyckliga som inte mått särskilt illa med någon av barnen så största skillnaden är att jag inte är så besatt av mat men det hade ju mer med mitt sockerberoende att göra än graviditeten.

Kommentera

