Förra måndagen kom och gick

och ingen bebis ville komma ut till oss. Kommer inte våga släppa den här bebisen inom 200m från havet så mycket som den verkar gilla att bada… 😉

Men i ärlighetens namn så är jag inte desperat ännu, den 20:e var räknat efter senaste perioden, ultraljudet sade 29:e men eftersom de flyttat bf för båda de stora efter ultraljudet och det ändå stämt bättre med mitt datum så hoppades jag lite på att det skulle vara lika denna gång. Men pyttsan!

Nåja, vi förstödde oss med att köpa en ny soffa idag. Den kommer om 7-8 veckor. Förmodligen samtidigt som bebisen…

 

8 responses to “Förra måndagen kom och gick

  1. Tittuuuut ? 😉

  2. Hej!

    Vill först och främst tacka för en superbra blogg!!! Vilken inspiration du är!!! Du har verkligen varit sååå duktig & vilka smarriga recept du lägger upp! Jag är ny på det här med lchf men tycker det verkar jättespännande och bra! Skulle behöva ett tips/råd, i matväg, skulle det vara ok?

    Hälsningar, Lena

    • Hej och tack så mycket!
      Fråga på bara så får vi se om jag kan svara eller om jag får hänvisa dig vidare!

      • Hej igen!

        Tack för att jag får fråga, vad gullig du är! 🙂 Är som sagt ny på detta & tycker det är lite svårt det där med hur mycket & ofta man ska äta & VAD 😉 Jobbar eftermiddagar mellan halv ett & fem så jag är hemifrån mellan elva & halv sju! Nu är min fråga hur jag ska äta… Blir frukost/brunch innan jag åker iväg till jobbet, vad passar att äta då vid tio & när bör nästa mål vara & typ vad? Äter middag på kvällen vid sju-åtta, ska man äta mellanmål efter det på kvällen?

        TACK på förhand!

        Kram L

  3. Jadu, det är väl lika bra du köper armpuffar till den lilla/lille med en gång 😉
    men att den tittar ut före soffan kommer får vi verkligen tro – annars tror jag det är rejält fel på sjukvårdens beräkningar. Vila medan du kan 🙂
    Ha en go söndag!

Kommentera

