Stora A

Ja, det är ju jag förstås.
Bebisverksamheten har lämnat lite kvar att ta hand om. Sedan hon kom har 11kg vatten och bebisfyllda kilon lämnat men dessvärre finns det ett gäng kvar.
Jag är dock fullt övertygad om att jag blir av med dem denna gång till skillnad från när jag väntade äldsta tjejen.
Gott så, nu är det bara att vänta in att tiden och den goda maten får göra sitt.

6 responses to “Stora A

  1. Grattis till bebisen, kommer du äta enligt LCHF under tiden du ammar? Har du gjort det tidigare? Min sambo vill gå tillbaka till LCHF, hon åt så innan hon blev gravid men vågade inte fortsätta under graviditeten och vet inte riktigt när hon ”vågar” gå tillbaka nu när hon ammar.

    • Tack!
      För mig fungerar det så här: Min kost har hela tiden legat mitt emellan LCHF och gi. Jag äter kolhydrater men av sorter som inte triggar mitt sockersug och i ganska liten mängd och väljer alltid fullfeta produkter men känner sällan att jag måste lägga till extra fett än det jag naturligt använder i maten. Jag har ätit så hela graviditeten, ja ända sedan jag fick storebrorsan (som också ammades) till Olivia för snart sex år sedan och fortsätter så nu med men med lite mer inlyssning av hur mycket jag egentligen behöver äta för att bli nöjd.😉

  2. Detta kommer du att fixa. Tänk hur duktig du varit hittills och hur vi bloggläsare stöttar dig med varma tankar. Själv har jag 50 kilo som ska bort och det känns tungt, men efter flertalet misslyckade försök att leva enligt lchf har jag nu tagit nya tag och ska klara det nu en gång för alla. Till sist vill jag meddela att namnvalet på bebisen var underbart. Kram Inger.

  3. Äntligen hittade jag dig igen! Grattis till bebisen också!

  4. Herre guuuud, 11 kg, borta som i ett nafs. Härligt!
    Resten kommer också ordna sig. Du vet ju hur man ska…och inte ska
    göra😉

  5. Du, om någon kan ju ko(n)sten😉

Kommentera

