Phew!

Ungarna har fått ett Kinect till xboxen och jag har precis testkört det, jisses, deras spel är ju kalasbra träning! Svettigt! Jag gissar att makens kommer bli ännu bättre:

image

Det ska bli riktigt kul att prova sedan!
Hur tränar ni? Jag gillar att svettas i e ensamhet måste jag erkänna.  DVD:n är en finfin grej tillsammans med ett träningsprogram men jag gissar att Nike träning kommer ta det ett steg längre då den tydligen ska kommentera om man gör rätt eller inte. Uh-oh…

4 responses to “Phew!

  1. Tipsar om Your shape till Kinect! Grym träning! :))

  2. Förr tränade jag också hemma själv, gick och sprang själv i skogen. Kunde inte tänka mig att gå på gym. Nu älskar jag gymmet och skulle kunna vara där varje dag om tiden räckt till. Älskar adrelanin kicken man får på passen och har lärt mig att jag orkar mycket mer än vad jag tror. Nu mer springer jag med lätthet 1 mil ! Har nu också börjat ge mig ut på okänd teräng bland de fria vikterna🙂

Kommentera

