Då var ungdomen över

image

Jag fyllde 37 igår, men i ärlighetens namn  så tror jag att även om kroppen  dessvärre förfaller så slutade knoppen fylla år någongång vid 23?! Och hade jag varit tvungen att välja på en ung kropp och att ha ett ungt sinne så hade jag alla gånger valt sinnet.
Nu ska jag hindra 2 av familjens medlemmar med lite väl mycket barnasinne från att riva badrummet under tandborstningen…

Ha en fin höstdag alla ni fina därute!

3 responses to “Då var ungdomen över

  1. Grattis i efterskott! Tavlorna till lilla Olivia är verkligen fina. Jag är tyvärr ingen pysselmänniska, men jag önskar att jag var för då skulle jag tillverka liknande tavlor med julmotiv. Ha det så bra!

  2. Du har helt rätt vad det det gäller sinnesåldern😉
    Kan jag intyga.
    Grattis i efterskott!!

  3. Varmt grattis i efterskott😉
    Självklart väljer man ungt sinne – och allra helst barnasinne😉
    Ta hand om dig och de dina😀

Kommentera

