Förlåt, förlåt,förlåt!

Jag är ledsen att jag gömt mig i min lilla familjebubbla. Men med en ljuvlig bebis, två underbara  storasyskon och en fantastisk äkta man så blir det lätt så. Jag ser att ni till och med hann bli lite oroliga, ni är så fina, men allt är bara bra. Kanske för bra enligt er stackars försummade bloggläsare. 

Jag önskar att tiden räckte till allt, både till allt som familjen behöver och att ge er nya inspirerande recept, peppande ord och styrka när vägen känns tung, men egentligen har jag inte lämnat er i sticket. Allt ni behöver för att starta och fortsätta era egna resor finns ju faktiskt redan här. I hela bloggen, och ni vill ha det mer lätttillgängligt och samlat: i mina böcker på www.pickabook.se 

Jag lämnar er förstås inte helt, jag skulle helt enkelt sakna er för mycket tillslut, men jag pausar den virituella världen lite och ger lite mer till min verkliga. Det är tid för att njuta av rosiga bebiskinder, knubbiga lår och en och annan axelspya. 

Jag uppmanar er med till att njuta av livet. Ta tillvara på dagarna, på lyckan i de små

händelserna och att göra de bästa valen för er själva i varje sekund. För många av oss innebär det att skippa sockret.En sådan liten sak ger så mycket fantastiskt tillbaka. Jag vet det, du vet det. Gör valet!

Kram till er alla så länge!

 

17 responses to “Förlåt, förlåt,förlåt!

  1. Hoppas ni har det bra i vårsolen 🙂

  2. ”Jag uppmanar er med till att njuta av livet. Ta tillvara på dagarna, på lyckan i de små händelserna och att göra de bästa valen för er själva i varje sekund. För många av oss innebär det att skippa sockret.En sådan liten sak ger så mycket fantastiskt tillbaka. Jag vet det, du vet det. Gör valet!”

    Jo… – Anna – och det gäller ju att äta så mycket som möjligt av ortomolekylär föda = artegen föda = riktig mat med ”rätt” mängd (det är individuellt) animaliskt fett mm, samt skippa sockret – för att bl a undvika att drabbas av åldersdiabetes (diabetes typ 2), övervikt mm – och ej minst för att må bättre och bättre allmänt sett – som jag ser det.

    Ingående i sak om vad jag grundar det på HÄR.

    NJUUUT AV LIVET ❗

  3. Anna, sitter du möjligen i mellopubliken eller har du en lookalike där? *Nyfiken*

  4. Å, vad härligt att du har det bra. Fortsätt med det och njut av familjelivet allt vad du kan. Jag kämpar för att gå ner i vikt och njuter av mitt familjeliv med man och tre underbara döttrar. Jag fortsätter ha din blogg som favorit så jag lätt kan se om du skriver något. Ha det bra. Kram från Inger.

  5. Du behöver inte bli om förlåtelse, vet hur underbart livet är och hur fort det går med de små liven. Vi gillar bara dig och dina trevliga inlägg som alltid gör en på gott humör. Du är en sann glädjespridare – och du vet då vill man bara ha mer. Du vet det där med mersmaksmat, fast här i en sund version. Ha det jättebra och titta in när du hinner. Kram

  6. Njut av dert ljuvliga livet.
    Men du kanske kan tiita till oss någon gång då och då.

  7. HURRAAAA!! Du/Ni mår så bra att du har ”sorterat bort” oss för ett tag….men vet du Anna….det är HELT OK. Passa på att njuta i fulla drag för bebistiden går ju så för*annat fort så det gäller att ta vara på varje sekund.
    Vi finns här i cyberrymden och blir glada för varje litet livstecken du ger oss 😉

    Njut av livet, var rädd om dig själv och familjen 😀
    Kram tills vi ses här inne igen 😀

  8. Oj, tack snälla Anna.Ja, vi hann bli lite oroliga, men förstår att du njuter och det har du rätt till!
    Du har visat oss vägen och den går vi med lätta steg!
    Magdalena:)

  9. Det gör du så rätt i – passa på att njut! Vi gör likaså och så tittar vi in och kollar dig då & då 🙂 Jag fortsätter min resa mot lättare mål 🙂
    Kram och njut av din fina familj ❤

Kommentera

