Ahhh! Lunch

image

Fy sjutton vad gött!
Gårdagens grillrester, lite chilibea och färsk spenat. It’s all I need! 😀

4 responses to “Ahhh! Lunch

  1. Hej på dig!
    Trevligt att få livstecken från dig, det var länge sedan kom någon uppdatering (fast det kanske bara är jag som inte fått dem?)
    Vore kul att få höra lite tankar från dig angående de senaste debatterna kring 5:2 och SBU-rapporten.
    Också intressant att få inblick i din viktresa efter graviditeten. Om det varit svårt att komma tillbaka osv.
    //Jenny

    • Hej! Bloggen har varit vilande ett tag, har valt att ge familjen all tid! Jag har inte ännu satt mig in i rapporten mer än vad dom stått i Aftonbladet och hos Kostdoktorn men det känns ju klart positivt!
      Tja, jag gick upp under graviditeten och förväntade mig att omedelbart ta tag i kilona när kotten hade kommit men riktigt så blev det inte. Har mest gosat bebis, läst läxor och njutit det här året men nu ger jag mig själv lite tid och fokus att komma i ordning igen. Känns härligt!

  2. Ser gott ut, men väldigt lite…..i och för sig är det ju två köttbitar men ändå….

    • Sjukt gott var det! Och precis lagom mycket just det här tillfället. Var inte särskilt hungrig men med tre barn får man ju inte alltid välja sina mat (och sov) tider själv utan får hugga det som bjuds! Mängden kött hade varit densamma ändå men jag hade nog lagt lite mer krut och mängd på salladen annars.

Kommentera

