Godmorgon!

image

Long time,  no writing,  men jag tänkte att det är dags att ändra på det nu.
Jag har haft ett underbart skönt år hemma med våran sladdis men nu är det snart dags att ta sig upp från lekmattan i vardagsrummet och kliva in i arbetslivet igen. Det styr upp vardagen och det är dags att styra upp kosten ordentligt med. Kanske har det lite med hösten också att göra. De där härliga vindarna som lovar blåsa bort det gamla och ge plats för det nya fräscha så småningom.  En ny fas är här. Härligt!

19 responses to “Godmorgon!

  1. Å så skönt.. att ha dig tillbaks.. då för jag börja igen😉

  2. Heeej! Åh så skoj att ”se” dig igen! Välkommen tillbaka!

  3. Gud vad roligt, har kikat in lite då och då för att se om du kommit igång igen! Välkommen tillbaka!😄😄

  4. Åh som jag har väntat!😉 Välkommen tillbaka!🙂

  5. Gott att se att du ”återvänt” nu kan jag börja tipsa om din blogg igen! Jag började i går med mitt ”nya” liv igen eller rättare sagt började där jag slutade sist. Kramis från Mamma Mia

  6. She´s back, HURRA!!!😀

  7. Så roligt. Precis när jag anmälde mig till att följa dig så tog du uppehåll. Välkommen in i min vardag.

  8. Vad roligt att få få följa dig igen och få pepp och inspiration. Varmt välkommen tillbaka. /Victoria

  9. Du väljer en bra dag att komma tillbaka, nu när t.o.m. forskningen börjar begripa att vi gjort rätt hela tiden. Välkommen tillbaka.😉

  10. Carina Lennartsson

    Välkommen tillbaka:-)

Kommentera

