Världens bästa mellanmål

image

Eller frukostförhöjare som det blev i mitt fall idag. Ett ljummet ägg med herbamare örtsalt.  En liten klick smör till som får smälta så är man hemma. Mätt och framförallt nöjd! Hejdå otäcka sockersug, vi behöver inte dig här.🙂

4 responses to “Världens bästa mellanmål

  1. Synd bara att man (läs jag) är så fruktansvärt trött på äggsmak bara😦
    Hur har det gått med sockersuget efter lilla sötnosens födelse? Har du kunnat mota bort sockermonstret eller har han (för det är väl en han?) varit elak mot dig?
    Ha en fortsatt skööööön fredag😀

    • Ja, för min del går äggandet i perioder. Men ett ägg och ett glas vatten är det klart bästa botet mot varje uns av sockersug för mig. Jag tycker att det absolut hade kunnat vara värre men jag har varit alldeles för frikostig med kolisarna ändå. Nu hittar jag mig själv framför skafferiet/kylen ibland och då är jag sugen på ”något”. Inte hungrig. Sugen. Och DET ska bort!!! Så jag tar ett ägg oavsett om det är det är det sista jag vill äta ibland ändå.🙂

Kommentera

