Härlig lördag och lika go söndag!

image

Igår åkte vi på picnic, njöt av den höga, klara höstluften och klättrade runt på en gammal ruin. I matsäcken fanns en tunn omelett med brie, skinka och gurka inlindat. Väldigt smaskigt! 

image

Idag ska jag och 9-åringen ha en mycket efterlängtad tjejdag. Enligt hennes önskemål drar vi in till stadens sus och dus, sniffar på parfymer, kollar nagellack, går långpromenad och käkar lunch ihop. Ska bli såå mysigt! 😀

Men först frukost. Inte min favvis men det funkar för sockersuget och håller mig mätt när äggen är slut i kylen!

image

3 responses to “Härlig lördag och lika go söndag!

  1. Ser jättehärligt ut! hoppas att ni fick en mysig tjejdag!

  2. Vad blev det till frukost egentligen? Det ser väldigt kolhydratsrikt ut!

    • Känner du inte igen havregrynsgröt?🙂 Japp, det är kolisar men det är kolisar som funkar för mig. Jag använder mig inte av den här typen av kost för att hålla mig i ketos utan för att bara äta rätt sorts kolhydrater i rätt mängd för mig håller mig från att överäta eftersom mitt sockersug håller sig på obefintlig nivå då.

Kommentera

