Köttbullar och svamp het tomatsås till frukost?

image

Jajamen!  Otänkbart för sju år sedan. Underbart nu!

2 responses to “Köttbullar och svamp het tomatsås till frukost?

  1. Själv har jag precis ätit en omelett med kantareller och lite köttrester till frukost. Plus extra smör förstås!! Gott och mättande.
    Om jag ska vara ärlig så blev det nog lite mycket. Det står mig upp i halsen! Så när jag såg din frukost såg den inte alls lockande ut.😉 Annars har jag inga problem att äta gårdagens middag till frukost. Det är mest omgivningen som tycker det är märkligt.
    Står mig nog hela dagen på min frukost. Det blir bra, för ikväll blir det lite mys på hotell med tapas och ev lite vin (tycker att viktminskningen avstannar i flera dagar efter lite vin så för se om det är värt det. När jag äter plockmat så tenderar det gamla ätbeteendet att visa upp sig så man får passa sig…..

    • Låter jättegott och vad härligt med hotellnatt! Ja, det är lätt att överäta lite på tapas men det brukar ju också vara lätt att välja bra grejor! Lite vin står på min meny med till kvällen. Ett glas är värt några extra dagar med strikt kost!😉

Kommentera

