Precis vad jag behövde idag.

image

Den här blev jag så glad över att se i morse! En liten present från min dotter som fick mig att le igenom maratonnysningarna…

Den som säger att man inte blir sjuk när man äter logkolhydratkost har förmodligen inte nyinskolade förskolebarn hemma. Liten var sjuk förra helgen och jag har slagits mot en ond hals hela veckan och trodde minsann att jag skulle gå segrande ut striden. Men icke.

Igår bestämde sig dunderförkylningen för att sluta hålla mig på halster. Vilken eländig natt jag har haft.😦 Men nu är bafucinförrådet påfyllt, febern hålls uthärdlig med ipren och jag är nedbäddad i soffan med en het kopp te framför mig.  Håll tummarna för att jag kryar på mig fort är ni snälla? 

Kommentera

