Hej hösten,

image

Är det du som kommer och hälsar på?

Jag älskar egentligen hösten men fy vad det tar emot att gå ut nu. Att lämna kottarna vid skolan tar dubbelt så lång tid som vanligt och ryggen är våt av svett innan jag är hemma igen trots att jag går så långsamt att tanterna från äldreboendet ser ut att springa 100-meterslopp i jämförelse.
Jag avskyr att vara sjuk! Det finns ingen som helst extra ork i mig för att stå emot vind och regn idag😦

Blev lite glad av den här trotsiga lilla raringen som lyste i gråvädret iaf.

image

Slutgnällt.🙂

4 responses to “Hej hösten,

  1. Det är ”pest” att vara sjuk. Krya på dig!

  2. Krya på dej vännen!

Kommentera

