Att unna sig

image

Så här belönar jag mig själv bäst.  Med en avkopplande ansiktsbehandling, en skojig manikyr eller ett fotbad hemma. Eller genom att välja bra mat för min kropp.  Mat som gör den frisk, stark och glad. Ni vet, när man får den där lätta känslan i kroppen. Den får man ju aldrig av choklad…😉
Vad gör ni när ni unnar er något? 

2 responses to “Att unna sig

  1. Från att ”unna” sig en påse chips med dipp blir det nu en tidning oftast som jag unnar mig…Jag blir boostad med massor av tips och ideér och kanske nya recept beroende vilken tidning jag väljer MEN det viktigaste; jag mår inte skit efteråt!😉

Kommentera

