Tisdagsmåndag

Jag var ledig i går men måndagen ville inte gärna att jag skulle hoppa över den tydligen…  Det resulterade i att jag lämnade min matlåda på något bra ställe. Förmodligen under luftvärmepumpen i hallen. Varmt och gött fick min supergoda köttfärslimpa med gräddsås och lättkokta morötter medan jag fick en ledsen mage. Jaja, man får ju rätta till sina misstag själv så jag gick för att köpa mig lunch och plockar glad i hågen upp plånboken för att betala.  Bara för att inse att även om plånboken var med så var inte kortet med. Nej, det ligger praktiskt nog hemma i fckan på jeansen jag hade igår. Suck. Jag tänkte att det skulle bli en ovanligt lång dag mellan frukost (6.30) till middag (20.30) men en fin arbetskamrat förbarmande sig över mig så nu är jag fortfarande mätt på kycklingsoppa!🙂

2 responses to “Tisdagsmåndag

  1. SKITDAG !

Kommentera

