Ett i taget betas de av.

Kilona. De där onödiga som man verkligen inte behöver skalas så sakteliga av. Insåg att jag fick byta ner mig i byxstorlek i morse. Det är ju sjukt roligt!
Nästan lika roligt tyckte jag att det var med tjejen som trodde att jag var 25 idag på jobbet. Hon var supertrevlig innan men jag tror banne mig att jag gillade henne lite extra mycket efter det… 😉

8 responses to “Ett i taget betas de av.

  1. Önskar dig och familjen en trevlig och mysig första advent 🙂

  2. Måste vara en underbar känsla.

  3. Shit, va du är duktig! Heja dig!

  4. Grattis till både kilona och åldern:-) Alltid lika roligt när det är åt det hållet

Kommentera

