Min söndagsfrukost

image

Stekt ägg,  sallad och champinjonröra.
Vad har ni ätit? Det är så roligt att få inspiration! 

4 responses to “Min söndagsfrukost

  1. Jag åt rysk yoghurt med egen musli; nötter och frön rostade i ugn med cocosfett och vaniljpulver (till jul kryddade jag muslin med pepparkakskryddor), kokt ägg och kaffe med lite grädde, sen var jag nöjd fram till lunch🙂

  2. Te, färskpressad blodapelsinjuice, kokt ägg med smör och leverpastejmacka med gurka. Brödet enl http://blogg.annaskipper.se/2013/03/20/lchf-brod-valnotskubb-fran-boken-baka-matbrod-med-lchf/

  3. Jag gjorde en ”pannkaka” av 2ägg, 1 dl kokosgrädde, 3 msk keso, en nypa vanilj och en nypa stevia, stekte i kokosolja och åt med hallon, blåbär och rysk yoghurt . Mums🙂

Kommentera

