Skinkmellis

image

Avokadon var genombrun när jag skar upp den och jag avskyr när det händer men jag blir så lycklig när jag hittar en perfekt att jag aldrig slutar försöka! Det fick bli några lyxiga skivor päron till skinkan istället.

2 responses to “Skinkmellis

  1. he,he har samma förhållande till avokado, de ju så jättegoda då de är det😉

  2. Mums! Själv är jag dålig på mellis:/ Måste tänka på detta, blir gärna för stora portioner annars vid lunch å middag.
    Nåväl, själv blir det brysselkålspytt idag. Jag älskar brysselkål och det går ju att variera rätt bra🙂
    Ha en kön dag!

Kommentera

