Vabuari upphöjt i tre…

Vi har haft en spännande start på året. Sjukdommarna har avlöst varandra på våra tre små men varje dag blir ju ändå lite ljusare och deras immunförsvar får sig iaf en himla massa träning…

Själv känner jag att det är dags att få igång kroppen lite och få in lite rörelse i vardagen. Jag funkar bäst när jag gör lite lagom varje dag än mycket tre gånger i veckan så det är min plan framöver.

image

4 responses to “Vabuari upphöjt i tre…

  1. Bra tänk! Jag kör ofta igång i 180 och
    sen platt ner som en pannkaka! Hatar
    att sätta alldeles för stora mål som jag
    ej klarar av…:( men små steg är ju ändå
    steg framåt!

    Vabruari-suck! Avlöpt här också just nu har äldsta sonen halsfluss å totalvägrar
    penicillin! :/
    Livet på en pinne :):):)

  2. Är det ngn smart app du har… Mac?!

Kommentera

