Wihoo! :D

Jag måste erkänna att de här bebisätarvanorna var svårare att bli av med än jag trodde. Jag har pendlat mellan lysande, bra och tämligen dåliga kostdagar efter lilla O kom men så kom jag plötsligt på att jag faktiskt har skrivit på 2 böcker. 2 jäkligt bra böcker för de håller nyckeln till ett väldigt bekymmersfritt ätande för mig så jag tog fram dem och läste mina egna ord igen. För varje sida återkom känslan av hur det var när jag upptäckte hur lätt det kunde vara och vet ni vad jag gjorde i morse?
Sydde in ett par byxor…

image

I’m baaack!😀

2 responses to “Wihoo! :D

  1. Ja kära du, ”livet” är inte enkelt, fast man vet hur man borde leva det. Jag är äldre än dig och jag har inte lärt mig ännu eller rättare sagt jag har glömt hur man gör:-)
    Kramis Mamma Mia

Kommentera

