-2kg till!

Förgrymmade förkylning!
Jag glömde ju berätta att jag tappat 2kg till under veckan!
Jag skyller på att det inte är bra för minnet att snyta ut hjärnan. Men den kanske kan göra min vänstra lunga sällskap på operan..?😉

Kul med resultat iaf trots att jag går på sparlåga. Snart är jag tillbaka i vardagen igen och vad händer då?!😀 Det ser jag fram emot.

6 responses to “-2kg till!

  1. Grattis bra jobbat.

  2. Alltså du är bara fööör jobbig😉😉
    Grattis! (ändå ;))

  3. Grattis, snyggt jobbat:-)

Kommentera

